טיפול שיניים לקוי
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
לפני כשנה וחצי אימי טופלה במרפאת שיניים ונעשתה לה הדבקה של 5 -6 שיניים בהדבקה בחלק העליון של הפה, מאז סיום הטיפול ועד היום כמעט ולא עבר שבוע שהיינו צריכים לחזור למרפאה ולהדביק מחדש את השיניים שנפלו כל פעם מחדש , לפני כשבועיים אימי הרגישה כאבים באותו המקום שבו הודבקו השיניים והלכה לרופא אחר וזה קבע כי ההדבקה של השיניים הייתה על שיניים רקובות ויש לעקור אותם מיד. לאחר שעקרנו את השיניים פנינו בחזרה לקליניקה שבה הודבקו השיניים וביקשנו את כספנו בחזרה מאחר ולא קיבלנו שיניים ובמקום זה קיבלנו רק סבל וכאבים , בעלת המקום אמרה "שאין אחריות על שיניים ואין החזר כספי מאחר ונעשתה עבודה כבר" רציתי לשאול האם אכן כך הדבר מקובל ברפואת שיניים והאם יש עילה מספקת לתביעה? תודה רבה!
יתכן ויש לך עילה לתביעה. במידה והרופאה חברה בהסתדרות לרפואת שיניים את יכולה לפנות אליהם בבקשה לבצע בירור בינך לבין הרופאה. אם הרופאה אינה חברה בהסתדרות לרפואת שיניים את יכולה לפנות לעו"ד ושם תביעת הרופאה בעילה של רשלנות רפואי. את יכולה גם לפנות לאגף לאבטחת איכות באגף לבריאות השן שבמשרד הבריאות ולהגיש תלונה נגד הרופאה
גם וגם
ראשית כל תודה על התגובה המהירה , אתה עושה כאן עבודת קודש לפי דעתי.. דבר שני , רציתי לדעת : הרופא שטיפל באימי עובד במרפאת שיניים פרטית שבו הוא אינו המנהל, ושם ישנם מספר רופאים,את היחס המחפיר דווקא קיבלנו מבעלת המקום ולא מהרופא עצמו , על אף שאת העבודה הלא תקינה ביצע הרופא עצמו. אם כך, האם התלונה שלי אמורה לכלול את בית העסק או את רופא השיניים בלבד. ושוב תודה רבה על העזרה..